hellyeah!

Heeey, inte bloggat på ett tag, orkar faan itne nu iafl,, praktik på Hg dahls nu, jag blir så trött efter jobbet asså. orkar ingenting. Ursh, ont i huvet så de sprängs men men... mot ljusare tider nu då :)
De är ju kul på dahls lite iafl:P lärt mej massa... i like cars. fick köra en bil idag med. kuuul:D

de massa som händer o jag tar mej tid när jag kan blogga.. orkar inte just nu.
låter som en deppig skitunge.. hahaha
LINUS är bäst iafl.. han finns där om man vill gosa eller gråta::P haha stackar karln..


jag vill ha en bil asså.. orka gå överallt och jag kan itne ta moppen ehller för de är för kallt och jag har inga dubbdäck på gula faran:P

ajaa nu blir de tv eller nått. vi hörs

There and out!

MissTurbo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0